محل تبلیغات شما

زیرنویس ها به همان اندازه مهمتر از تصاویر و فیلم هایی هستند که ارسال می کنید.

 

شما باید یاد بگیرید که چگونه زیرنویس های اینستاگرام را بنویسید که باعث ایجاد تعامل می شود.

 

هشتگ قطعاً لازم است. رویکردهای مختلفی در این زمینه وجود دارد.

برای مبتدیان ، می توانید از یکی از موارد موجود استفاده کنید تا افراد دیگر بتوانند آن را ببینند. به عنوان مثال ، می توانید هشتگی را انتخاب کنید که یک رویداد ملی را تبلیغ می کند.

 

ایده دیگر ایجاد هشتگ خودتان است. این خیلی بیشتر خاص مارک است.

 

شما می توانید از هشتگ فقط با نام تجاری خود و همچنین نام کمپین خود استفاده کنید.

 

اگر دوست دارید در اینستاگرام مسابقات را اجرا کنید ، می توانید برای هر یک هشتگ منحصر به فرد داشته باشید.

 

9. UGC را تشویق کنید

UGC کوتاه برای محتوای تولید شده توسط کاربر است. این اخبار مربوط به آخرین نکته من در مورد استفاده از هشتگ برای تبلیغ مسابقات است.

 

تبلیغات با این ویژگی کاربران را ترغیب می کند عکس ها و فیلم های مربوط به نام تجاری شما را در پروفایل شخصی خود ارسال کنند.

 

در نتیجه ، نام تجاری شما در معرض تمام پیروان دوست با آن کاربر خاص قرار می گیرد. این نوع محتوا به عنوان یک توصیه عمل می کند ، که ما فقط به عنوان یک روش تبلیغاتی موثر در مورد آن بحث کردیم.

 

علاوه بر اجرای مسابقات ، بهترین روش برای تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر ، نمایش عکس های کاربر در نمایه شماست.

 

این پست را از صفحه Thule Instagram بررسی کنید:

 

تصویر 6 4

همانطور که مشاهده می کنید ، این پست از طرف یکی از پیروان آنها ارسال شده است.

 

وقتی افراد دیگر این را می بینند ، به آنها توصیه می شود که

درآمد از اینستاگرام آن را به اشتراک بگذارند و همچنین عکس های خود را برای نمایش در صفحه ارسال کنند.

 

10. تبلیغات هدفمند را اجرا کنید

چگونه می توانید در اینستاگرام به افرادی دسترسی پیدا کنید که حساب شما را دنبال نمی کنند؟

 

برخی از استراتژی ها ، مانند برچسب گذاری مکان ، اجرای مسابقات و کار با تأثیرگذارهای اجتماعی می توانند به این مهم دست پیدا کنند.

 

با این حال ، این استراتژی ها همیشه برند شما را در معرض دید افراد درون بازار هدف شما قرار نمی دهند. اجرای تبلیغات هدفمند این کار را انجام می دهد.

 

اینستاگرام توسط فیس بوک خریداری شده است. می توانید تبلیغات خود را به همان روش در هر دو شبکه تنظیم کنید.

 

برای انتخاب مخاطبان تبلیغات خود می توانید از پارامترهایی مانند سن ، جنسیت و مکان استفاده کنید. حتی می توانید یک قدم جلوتر بروید و بر اساس علایق کاربران را هدف قرار دهید.

 

در اینجا مثالی از تبلیغات اینستاگرام هدفمند Tentree آورده شده است:

 

درخت ده

همانطور که مشاهده می کنید ، این پست مانند هر پست دیگری در اینستاگرام به نظر می رسد. تنها تفاوت این است که در آن می گوید "حمایت شده" که در آن برچسب مکان به طور معمول وجود دارد ، و یک دکمه CTA در پایین وجود دارد.

 

اما وقتی کاربری از طریق خبرمایه خود پیمایش می کند ، این پست با بقیه محتوایی که مصرف می کند مخلوط می شود. تهاجمی یا آزار دهنده نیست.

 

بله ، اگر می خواهید تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید باید هزینه کنید. شما که الان بودجه بازاریابی خود را برای این کار ندارید ، می خواهید به استراتژی های رایگان این لیست پایبند باشید.

 

با این حال ، اگر توانایی پرداخت هزینه آن را دارید ، توصیه می کنم حداقل آن را امتحان کنید تا ببینید برای شما چگونه کار می کند. این می تواند با جذب مخاطبان جدید راهی عالی برای افزایش فروش باشد.

 

11. مسابقات و مسابقات را اجرا کنید

مسابقات تبلیغاتی و تبلیغات تبلیغاتی دو استراتژی مورد علاقه من برای برندها برای درگیر کردن با مخاطبانشان در شبکه های اجتماعی است.

 

اگر می توانید یاد بگیرید که چگونه یک مزیت سودآور را اجرا کنید ، تلاش شما منجر به فروش بیشتر می شود.

 

من می دانم که برخی از شما به چه فکر می کنند چگونه می توانید فقط با دادن محصولات خود درآمد کسب کنید؟

 

بیایید مثالی را مرور کنیم تا منظور شما را به شما نشان دهیم. در اینجا نگاهی داریم به نحوه استفاده لندر از این استراتژی در پست اخیر اینستاگرام:

 

لندر

این شرکت در حال بخشیدن فانوس هوشمند ، پاوربانک ، قاب تلفن و کابل برق است.

 

با این کار میزان نمایش صفحه آن افزایش می یابد. این به مردم دلیل می دهد تا مشخصات آن را دنبال کنند و با نام تجاری درگیر شوند.

 

همانطور که مشاهده می کنید ، این بخشش کمی متفاوت از مواردی است که ممکن است در گذشته دیده باشید. لندر برای حمایت از این بخش تبلیغاتی با مارک های دیگر همکاری کرد.

 

باز هم ، این استراتژی کاربران بیشتری را به صفحه خود سوق می دهد. این حساب های دیگر اطلاعات مربوط به بخش تبلیغاتی را ارسال می کند و کاربران را به دنبال پروفایل Lander برای پیروزی هدایت می کند.

 

در اینجا نگاهی داریم به شرح یکی دیگر از حساب هایی که با آن همکاری کرده است:

 

زیرنویس

روشهای فراوانی برای خلاقیت با این تاکتیک بازاریابی وجود دارد.

 

به جای اینکه موارد را به صورت تصادفی به دنبال کنندگان خود بسپارید ، فقط به دلیل پسندیدن پست و دنبال کردن حساب خود ، می توانید یک مسابقه با ساختار بیشتر برگزار کنید که به مهارت نیاز دارد.

 

مسابقاتی که محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق می کنند ، بیشترین تأثیر را دارند.

 

برای ورود ، از پیروان خود بخواهید که یک عکس را بارگذاری کنند و نام تجاری شما را برچسب گذاری کنند. این استراتژی شرکت شما را در معرض هرکسی قرار می دهد که کاربران وارد شده را دنبال کند.

 

اگر کسی ببیند دوستش در حال تبلیغ یک برند است ، تمایل بیشتری به دنبال کردن نمایه شما دارد و به طور بالقوه نیز وارد مسابقه می شود.

 

اکنون که این کاربران را به محصولات خود علاقه مند کرده اید ، می توانید از راهکارهای دیگری برای جلب خرید آنها استفاده کنید. حتی اگر آنها در مسابقه برنده نشوند ، محصولی که به شما هدیه می کردید هنوز در ذهنشان مانده است.

 

12. از ویژگی "کش رفتن به بالا" استفاده کنید

ویژگی کش رفتن به بالا یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل است.

 

سالها احتمالاً برای شما مشکل پیش آمده است

کاربران را در اینستاگرام قرار دهید تا از یک لینک خاص به وب سایت خود بروید. شما می توانید محتوا ارسال کنید و سپس افراد را راهنمایی کنید تا روی پیوند موجود در بیوگرافی خود کلیک کنند.

 

اما این استراتژی خطاهای زیادی دارد.

https://www.quicksprout.com/instagram-marketing-strategy/

http://behtarinideait.blogfa.com/post/27


نقد و بررسی نرم افزارهای اندروید

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها